Šungit

22.07.2013 22:54

Šungit: kamienok, čo vie všetko

 
Nedávno som si domov priviezla z výstavky zaujímavý kamienok v tvare pyramídy. Jeho meno je Šungit a jedná sa o uhlíkatou horninu dovážanú z Ruska. To, čo je ale na ňom najzaujímavejšie sú jeho vlastnosti. Nielen že čistí vodu, ruší geopatogení zóny, ale ešte je skvelým liečiteľským a ochranným kameňom. Nazvala by som ho dokonca takým spojovníkom medzi jemnohmotným a materiálnym svetom.
 
 
A tu máme ako taký šungit vyzerá. Jedná sa vlastne o "taký obyčajný" čierny kameň. Tu ho vidíme v podobe pyramídky a po tej neopracovaný odštiepený kúsok.
 
Teraz sa dostanem k jeho vlastnostiam. Začnem ako prvý s vodou. Tento supr kamienok nielen že z vody sťahuje tažké kovy, stopy ropy a nepriaznivé energie, ale taktiež onú vodu obohacuje o iné stopové prvky priaznivé pre náš organizmus. Táto voda potom môže byť používaná pre bežné pitie, zalievaní kvietkov, ktoré po tej akoby ožijú a vyzerajú oveľa zdravšie, ale aj na očistenie iných kameňov. Ja na tento účel používam Šungitová pyramídu, ktorá účinok kameňa ešte podporuje. Ponorením do vody sa z vody stáva liek. Pri požití cca 3x denne Šungitová vody sa telo začína regenerovať, harmonizuje svoj organizmus a zvyšuje imunitu. Tiež pri vonkajšom použití boli zaznamenané skvelé výsledky ohľadom zlepšovania stavu kože a vlastne omladzovanie, vypínanie vrások a spevnenie. Nehľadiac na to, že táto voda môže byť použitá ako "čistiaca voda", ktorá zbavuje alergických reakcií (na vonkajšom prejavu) a odstraňuje dokonca niektoré kožné problémy (akné, vriedky, ..). Vlasy po opakovanom oplachovanie touto vodou prestávajú šednúť a vracia sa im sila. Strácajú sa lupiny a často obnovuje tvorbu pygmentu. Vodu môžeme užívať aj v teplom podaní ako kloktadlo pri angíne apod
 

Šungitová pyramída vo vode a mimo nej

 
Môžeme pozorovať zvláštny úkaz hneď niekoľko hodín po vložení pyramídy do vody. Na stenách kanvičky sa tvoria bublinky. Jedná sa o obyčajnú pražskú vodu natočenú v kohútiku. Po procedúre prečistení vody šungitom voda chutí úplne inak, nemá kovovú chuť akú pražská voda normálne má a zdá sa byť aj trochu sladšiu.
 
Vodu si urobíte jednoduchým spôsobom. Ponoríte pyramídu (alebo iný tvar) šungitu do vody, dáte na svetlé miesto a počkáte. Obvykle sa odporúča 2-3 dni na cca 3 litre vody s pyramídkami okolo 50mmx50mm. Ja nechávam v 1 litri vody asi deň (niekedy aj viac) pyramídky s cca 40mmx40mm a účinok je rovnaký.
 
Teraz sa dostávam k vlastnosti rušeniu geopatogénnych zón a nežiaduceho elektromagnetického žiarenia. Geopatogénne zóny sa nachádza na rôznych miestach sveta a niektoré domy sú bohužiaľ na nich postavené. Ak sa nachádzate v geopatogénne zóne, ste podráždení, nemáte kvalitný spánok, neustále vás bolí hlava, ste unavení apod V tomto prípade postavte jednoducho Šungitová pyramídky do izby a tým sa hneď stane váš pokoj neutrálne zónou. Nie je problém rozmiestniť viac pyramídiek. Ja mám v izbe 2 pyramídy. Jednu na nočnom stolíku a jednu pri počítači. Keďže elektronika vyžaruje nežiaduce elektromagnetické žiarenie, ktoré pôsobia nepriaznivo na ľudské telo: ožívania rakovinotvorných buniek, starnutie kože, zabíjanie mozgových buniek apod, je Šungitová pyramída skvelým pomocníkom pri pohlcovaní tohto žiarenia. Stačí opäť postaviť pyramídu k prístroju. Vďaka šungitu na mojom nočnom stolíku sa mi už nezdajú zlé sny, pretože aj toto je tento kamienok schopný pochytiť. Niektorí ľudia tvrdia, že sa dokonca pri prítomnosti šungitu v izbe mení vôňa vzduchu.
 
Opustite teraz pyramídu a povedzme si niečo o šperkoch zo šungitu. Vďaka šperkom alebo nosenie kúsku šungitu stále pri sebe, pôsobí na naše telo harmonizačným účinkom. Ochraňujú naše telo pred negatívnymi vplyvmi a tým pádom aj pred útokmi z jemnohmotného sveta. Ak budete mať aspoň malý kúsok šungitu pri sebe, neposedné vás kdejaký démon, upírok a tyhle tie potvorky. Šungit je nositeľom jinové (čiže ženskej) energie a preto dodáva sebaistotu, silu a vitálny spôsob života (asi som už prišla na to, prečo v poslednej dobe začínam hovoriť ku všetkým tak moc úprimne :)).
 
Tenhle kúsoček šungitu nosím neustále na krku od doby jeho obstarania. Od tej doby sa mi vyhýbajú nočné mory, neatakujú ma žiadne potvorky a dokonca aj energetickí upíri mi dali pokoj. Kamienok mi tiež dodáva dosť sebaistoty a preto si teraz už dokážem aj dupnúť, čo sem predtým nevedela.
 
Šungit má samozřemě veľa ďalšieho využitia. Predávajú sa Šungitová guľôčky a valčeky určené k masážam a liečbu reumatických ochorení, predávajú sa balzamy s obsahom šungitu na liečbu rán a tiež k masážam a tlmenie bolestí. Bohužiaľ guličku som si zatiaľ nezohnala a teda sem zatiaľ nemala šancu ju vyskúšať, ale sľubujem, že až sa ku mne dostane a ozkouším jej účinky, publikujem o tom pre vás článok.
 
Šungit zakúpite kdekoľvek v dobrom obchode s kamienkami, alebo cez internet, ale pripravte si peniažky, pretože taká pyramída o rozmere 5x5cm základňa stojí od 400 a vyššie peňazí. Ja som mala šťastie, že sem na ne narazila pri výpredaji, takže som zaplatila minimálnu cenu.
 
Šungit môžem jedine odporučiť, pretože tento kamienok toho vie jednoducho veľa. Ak máte skúsenosti so šungitom, nebojte sa mi napísať, rada sa ako verný fanúšik a milovník šungitu podelím o skúsenosti, pořípadě nejakú inšpiráciu. Môj mail nájdete dole na stránke a vopred ďakujem. Pre tých, ktorí sa so šungitom len zoznamujú, som tu buď ja (ak si chcete porozprávať: D) a alebo na internete toho nájdete veľa.